נו"ש. אתה לא יודע מה זה?
😆
עקבו אחר הסרטון הבא כדי לצפות כיצד להתקין את האפליקציה של האתר על מסך הבית של המכשיר שברשותכם.
תזכורת: This feature may not be available in some browsers.
נו"ש. אתה לא יודע מה זה?
😆
Day 2
Squat: 55kg 3x5
OHP: 30kg 3x5
DL: 70kg 1x5
SumoDL: 70kg 1x5
Snap with sharp pain in left knee during squat warm up.
I'm alrdy home.. took around 35minאימון דקה וחצי? איך כבר עדכון?
Day 3
Squat: 60kg 3x5
Bench Press: 45kg 3x5
Chin Up: 5kg 3x5
Very easy, no pains.
No Gainzno pains
Day 4
Squat: 65kg 3x5
Overhead Press: 35kg 3x5
Deadlift: 80kg 1x5
Left knee felt loose during squat warm up. Slight pain in wrist during OHP.
חכה אתה עוד תבוא לבכות לי כשתהיה פצוע.מסקנה שניה להיום:אל תתאמן עם מקס.
Day 5
Squat: 70kg 3x5
Bench Press: 50kg 3x5
Chin Up: 7.5kg 3x5
Joints felt stiff, but no pain, probably due to the cold. Squat becoming more symmetrical. Bench Press slightly uncomfortable, rushing.
I'm starting to eat sometime between the end of this week and beginning of next week =]אולי תאכל משהו חמודי?
Ass?I'm starting to eat sometime between the end of this week and beginning of next week =]
Day 6
Squat: 75kg 3x5
Overhead Press: 40kg 3x5
Sumo Deadlift: 90kg 1x5
Squats actually felt somewhat heavy on my quads (strange...). OHP hurt my wrists and had to put on wrist wraps.. dno what I'm gna do about my wrists... Sumo DL were very easy.
Overall easy, but a little strange.
Day 7
Squat: 80kg 3x5
Bench Press: 55kg 3x5
Chin up: 10kg 3x5
35min, ridiculously easy, no pains.
Notice how it took me 35min, if I would have done it with u guys it would have been 2hours...מבריזן.
היה היום בקושי אנשים. בכיין.Notice how it took me 35min, if I would have done it with u guys it would have been 2hours...
Btw met some new guy doing SS, was considering telling him to come at 7 on Sun Tue and Thur, but then I rmbrd we domt want 27 ppl on the same rack..
Day 8
Squat: 85kg 3x5
Overhead Press: 45kg 3x5
Sumo Deadlift: 100kg 1x5
Wrist hurt a lot even with wrist wraps in OHP + left elbow hurt. Squat felt okay. DL felt incredibly light. 4hours of sleep and little food.
Day 9
Squat: 90kg 3x5
Bench Press: 60kg 3x5
Chin Up: 12.5kg 3x5
Squat felt heavy, bench press I needed Shai to give lift-off, chin ups was a little heavy. Hands froze to death, shitty workout.